سئو و دوره سئو - مروری

Wiki Article

سئو هم همین است. هر کدام از ما، گازی بر این کیک شیرین زده ایم. و هر بخش این کیک شیرین، طعمی دارد. برای من، سئو یک کیک است. طعم و رنگش بستگی دارد به مواد اولیه ات. و سئو کار، کیک پز است.

خوشحالیم که این صفحه مورد توجه شما قرار گرفته است. نظرات این دوستان را در قالب یک کتاب الکترونیکی نیز جمع آوری کرده ایم که در بخش کتاب های سئو به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد.

خیلی ممنون از اینکه نظرت رو به ما گفتی. برداشت جالب و متفاوتی از سئو ارائه کردید.

من همیشه جدا از کامنت هودم بقیه کامنت ها رو هم میخونم و استفاده میکنم

آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است.

خیلی تو اینترنت گشتم ، خیلیا گفته بودن که دیگه گوگل سخت گیر شده و حتی برای سیستم بلاگی هم نشون نمیده ستاره ها رو ، افزونه میتونید معرفی کنید که من بر روی دسته بندی های فروشگاهم فعالش کنم ؟ مثلا دسته بندی گوشی سامسونگ پایینش که توضیحات نوشته شده بشه امتیاز هم داد ، که در نتیجه تو گوگل به صورت اسکیما نمایش بده

اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است.

کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است.

زمانی که سئو میتواند به شما با حضور در تیم های مارکتینگ صرفه جویی بودجه را یاد آور شود در خیلی از امورات زندگی شخصیتان نقش خود را ایفا می کند.

انتشار لینک همکاری در فروش به عنوان یک پیشنهاد ایده جذابی بود ولی هدف شما از انتشار آن کاملا واضح و مقایسه با دوره‌های دیگران غیرحرفه‌ای بود.

فقط می خواستم بدونم که این صفحه به روز میشه و اگر متخصصین سئوی شرکت های دیگر هم تعاریفشون در مورد سئو رو بفرستن اضافه می کنید؟

نقطه رضایت ما از سئو وقتی هست که چرخه مدل رشد و “مدل کسب و کار جامع” اتفاق بیافتد و نام برندِ ما بیشتر از کلمات دیگر، جستجو شود و یا حتی با تایپ مستقیم اسم سایت، ما را پیدا کنند.

بعد از خوندن نظرات و البته ویدیوی ارزشمند داشتم به این فکر می‌کردم که تعریف من از سئو چی می تونه باشه. من سئو را به بالارفتن از یک کوه تشبیه می‌کنم. این کوهنوردی می‌تونه به تنهایی ( فریلنسر) یا به صورت جمعی انجام بشه ( تیم سئو ) انجام بشه.

شاید حتی مرگ رو هم به چشم ببینیم؛ مثلا از کوه پرت بشیم پایین ( جریمه گوگل و از دست رفتن همه نتایج )
با توجه به اینکه وابستگی به افزونه نداریم و نمونه های موجود را تست نکرده ایم نمیتوان به صورت دقیق اعلام نظر کرد.

در طول سالیان گذشته استراتژی های سئو به هدف هماهنگی با این تغییرات ایجاد شده اند و امروزه دانش سئو ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات است.

به نظر بنده اونچه که از تعاریف متخصصین جالب تر بود ویدیویی بود که در این صفحه قرار داده شده. واقعا باید از متخصصینی که دانششون رو در اختیار بقیه میزارن تشکر کرد.

بسیار عالی انشالله . فقط من بخوام تمام این دوره های پیشنهای شمارو اموزش ببینم و همزمان بخوام روی پیج خودم هم کار کنم .

ما قبلا توی گوگل ستاره برامون نشون میداد ولی برداشته شد چند وقت پیش، حالا ما برای اینکه توی گوگل ستاره هامون و دوباره نشون بده از مدل زیر استفاده کردیم:

برای حذف یک نقطه از روی نقشه گوگل مسیر سختی پیش روی شماست. این کار از طریق گزارش دادن این تغییر در خود نقشه گوگل امکان پذیر است ولی مراحل بررسی و تایید آن ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

سایت بهین وب دیزاین را با تخصص روی آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو آغاز کردم.در حال حاضر آموزش‌‌های این سایت در قالب مقاله، پادکست ، ویدیو و کتاب‌ الکترونیکی به زبان ساده برای علاقمندان ارائه میشود. ادامه…

هر چقدر جایگاه شما در لیست نتایج بالاتر باشد شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت و اصطلاحا سئو سایت شما بهتر است.

برای تبدیل شدن به اينجا یک متخصص سئو کارهای زیادی می بایست انجام شود. یادگیری اصول اولیه سئو بسیار مهم می باشد و مهمترین اصل در این فرایند یادگیری برنامه ریزی می باشد.

این یعنی شما و گوگل در حال کار متقابل با یکدیگر هستید تا بهترین نتیجه (غذا) را به کاربر برسانید.

سلام دو روز پیش واتس اپ مسیج دادم سوال پرسیدم با این که سین کردین جواب گوی من نبودین سایت به این خوبی نباید پیام مخاطب و نادیده بگیره . حالا سوالو دوباره اینجا میپرسم

کسانی که تمرکز خود را بر اصول سئو، تولید محتوا و پاسخ گویی به کاربران قرار دهند در این مسیر موفق خواهند بود؛ زیرا کاربران همیشه به دنبال پاسخ سوالات خود هستند.

جمله ای که به نظر بنده همیشه یک سئو کار باید در نظر داشته باشد این است که "تحلیل، نظم و استمرار در اجرای فرآیند سئو برگ برنده ای است که نتیجه آن باصبر نمایان خواهد شد ."

مشکلی که شما دارید تقریبا در همه پروژه های سئو مشترک است و کارفرمایان صبر و حوصله کافی برای کسب جایگاه مناسب را ندارند.

Report this wiki page